Manekiny niewątpliwie wyróżniają się na tle asortymentu dostępnego w sklepach odzieżowych. Ale nic w tym dziwnego – w końcu takie mają zadanie. Dobrze, gdy przyciągają wzrok i zachęcają klientów do wyboru konkretnej stylizacji. Zachodzi jednak pytanie: jaki manekin będzie najlepszym rozwiązaniem w danym butiku? Odpowiedź znajdziesz w tym artykule.
Manekin tors czy może model całopostaciowy – co wybrać?
W butikach można spotkać manekiny w najróżniejszej postaci. To nie tylko wszystkim znane modele całopostaciowe, ale również torsy i ekspozytory. Każdy z nich ma ten sam cel – dobrze zaprezentować asortyment. Mimo to mogą być wykorzystywane w różnych sklepach. Właśnie z tego względu nie da się określić, który z wymienionych manekinów jest najlepszym wyborem. Wszystko zależy tutaj od konkretnego asortymentu. Jeśli dany sklep zajmuje się sprzedażą akcesoriów, takich jak nakrycia głowy, okulary przeciwsłoneczne czy biżuteria, najlepiej zdecydować się na ekspozytor głowy. Nie odwróci on uwagi od prezentowanych produktów. Z kolei do prezentacji koszulek sportowych, marynarek i sukienek strzałem w dziesiątkę okaże się manekin tors. Manekin całopostaciowy niestety nie sprawdzi się do prezentacji bielizny, więc w tym przypadku również lepszym wyborem będzie manekin tors.
Dlaczego manekin tors to dobry wybór?
Jak się okazuje, manekin tors jest niezwykle funkcjonalnym elementem wyposażenia. Ale dlaczego w większości stanowi lepszy wybór niż manekin całopostaciowy? Przede wszystkim zajmuje mniej miejsca i zazwyczaj jest tańszy. Poza tym tradycyjne manekiny często posiadają cechy nawiązujące do konkretnego typu urody, przez co osoby wyglądające inaczej nie są zainteresowane zakupem danej stylizacji. Różne modele manekinów możesz porównać sobie na stronie https://sklep.moremannequins.pl/torsy.7. Manekin tors będzie najlepszy do prezentacji sukien ślubnych. Stanowi dla nich świetną bazę i w żadnym razie ich nie przysłania. Właściciele sklepów odzieżowych powinni poważnie zastanowić się nad tym, co im się najbardziej opłaca.