Jak wiadomo, reklama jest dźwignią handlu, więc jeśli chcesz z sukcesem prowadzić swój biznes, musisz mieć dobrą strategię marketingową, a realizacje projektów reklamowych zlecać profesjonalistom. Jeżeli masz już pomysł na ciekawą promocję, dużą kampanię reklamową lub chcesz po prostu rozpocząć działalność w tym kierunku, na pewno zastanawiasz się, jakimi kryteriami kierować się wybierając wykonawców. Bez trudu znajdziesz zarówno agencje reklamowe, gotowe podjąć się Twojego zlecenia, jak i niezależnych grafików, którzy zaproponują korzystne warunki. Na co powinieneś się zdecydować, aby wyjść na tym jak najlepiej? Poniżej kilka wskazówek.
Agencja reklamowa kontra niezależny grafik – jednorazowy projekt
Masz nowy produkt lub promocję, która szybko się skończy i chcesz szybko oraz skutecznie zareklamować swoją działalność, jednak nie planujesz żadnych związanych z tym długotrwałych działań marketingowych czy dużej kampanii? A może chcesz rozprowadzić ulotki przed ważnym eventem? Dla jednorazowych projektów, przy założeniu, że nie chcesz długotrwale współpracować z grafikiem, możesz wybrać usługi freelancera. To szczególnie dobra opcja, jeśli zależy ci na niskiej cenie, gdyż często możesz na tym polu negocjować. Jednak niestety freelancerzy często mają problem z terminowością.
Agencja reklamowa kontra niezależny grafik – długofalowa współpraca
Agencja reklamowa bardzo często oferuje szeroką gamę usługową, od loga czy całej identyfikacji wizualnej, po stworzenie strony internetowej. Plakaty, ulotki czy reklama na samochodzie – nie ma problemu. Przykładową ofertę zobaczyć możesz tutaj https://izarysuje.pl/oferta/ na stronie agencji reklamowej z okolic Bydgoszczy. Dzięki temu, jeżeli planujesz mocno działać na polu marketingu, taka firma może poprowadzić wszystkie Twoje projekty. Niezależny grafik może zawsze ci odmówić z powodu braku czasu i możliwości przerobowych. W końcu pracuje także dla innych klientów. Dlatego też jeśli zależy ci na spójnym wizerunku Twojej marki, być może lepiej będzie jeśli zatrudnisz agencję.